19 June 2015

Skin solution

Setelah byk kali mintak mak izinkan aku gi jumpa doktor pakar kulit, akhirnye harini dapat juga aku pegi ke klinik tersebut. Yep. Klinik Dr.Ko :D
So tadi aku dah jumpa doktor, and then doktor bagi tahu lah a few solution for my skin problem.
Solution yg diberikan adalah; sama ada cucuk benang, cucuk something mcm jelly, and last one is laser.
Dia kata kalau cucuk tu takdelah sakit sangat. Tp bagi aku....mcm sakit je hahaha. Cumanye dia kata yg tu dikira temporary. Tak kekal. Kalau laser pulak dia kata permanent. And cost dia pun bg aku, ok lah jugak. Dalam 200 gitu. Cuz kalau nak compare dgn cost skin problem org lain lagi banyak. Ada yg smpai cecah 1k. So bila aku dgr dia ckp 2 ratus je, it was such a relieved tbh.
Then, at last dia cakap, dia suggest aku guna cream dulu. Pastu dalam sebulan, baru datang jumpa doktor balik. Tgk perubahan mcm mana. Fuh selamat haha :p

So the picture below is the cream that was given by the doctor, bismillah. Semoga Allah permudahkan. Semoga parut aku hilang dgn jayanye. 

No comments:

Post a Comment